دستجرد

دستجرد

دستجـِرد یکی از شهرهای استان قم در مرکز ایران است. این شهر در بخش خلجستان از توابع شهرستان قم قرار دارد. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال 1385برابربا ۴٬۱۵۳ نفر (۱٬۴۱۱ خانوار) بوده‌است دستجرد عربی شده دستگرد است که از دو بخش دست و گِرد تشکیل شده است. از این رو نام این شهر از نظر ریشه‌شناسی با نام شهرهایی چون دارابگرد، بروجرد و سوسنگرد قابل قیاس است. از همشهریان عزیز خواهشمند است برای پیشرفت این وبلاگ عکس های دستجرد اماکن طبیعت مراسم عکس های محرم وجشن ها وعکس های نماز جمعه ودیگر عکس های خود را به آدرس mahanrahmany@gmail.comبفرستید وما رادر اداره این وبلاگ یاری فرمایید.

خبرگزاری فارس: آسمان قم فردا بارانی است

سرپرست اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم گفت: آسمان قم روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته نیمه ابری تا ابری با بارش باران و وزش باد همراه خواهد بود.

محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار کرد: آسمان امروز صاف، در برخی ساعات شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهیم بود.

وی افزود: آسمان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته نیمه ابری تا ابری با بارش باران و وزش باد همراه خواهد بود.

سرپرست اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم با اشاره به دمای هوای استان گفت: دمای هوا در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب حداقل شش و حداکثر 26، حداقل 9 و حداکثر 23 و حداقل 11 و حداکثر 26 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

قاضی با اشاره به میزان بارندگی روز گذشته در شهرهای مختلف استان گفت: میزان باران در ایستگاه شکوهیه 0.2 میلیمتر، سلفچگان 0.5 میلی متر و دستجرد 1.2 میلی‌متر بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ماهان رحمانی ׀ تاریخ: سه شنبه 29 مهر 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , dastjerdehqom.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com